Większość przedsiębiorców, bez względu na uzyskiwane obecnie wyniki, zadaje sobie pytanie czy da się z naszej kampanii wyciągnąć coś więcej. Audyt Google Ads powinien skutkować opisanymi w merytorycznej formie możliwościami, plusami i minusami bieżącej kampanii, przedstawiać listę obecnych braków ale także opisywać te elementy, które zostały poprawnie wdrożone. Jednocześnie w zdecydowanej większości przypadków dotyczy to …
Żeby odbiorca odkrył twoją działalność musisz nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy regularnie publikowane są na niej kolejne fachowe i przydatne dla klienta artykuły. Jednak nie wolno także lekceważyć tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków …
Jeśli regularnie czytasz nasz blog, zapewne doskonale wiesz, że często podkreślamy, jak ważne jest, aby tekst był przystępny i zrozumiały dla odbiorcy. Ale czy wiesz też, że przystępność tekstu można zmierzyć? Istnieje na to wzór matematyczny – indeks FOG. Indeks czytelności FOG – co to takiego? Indeks czytelności FOG to wskaźnik przystępności tekstu. Obliczany jest …
Czy można zdobyć rzetelną wiedzę za darmo? Od czego zacząć, gdy chcesz poznać marketing internetowy? Wiedziałeś o tym, że Google stworzył w tym celu platformę edukacyjną? Przeczytaj, czy warto skorzystać z kursu Google Internetowe Rewolucje. Google Internetowe Rewolucje – czym są? Google Internetowe Rewolucje to materiały edukacyjne nt. marketingu internetowego, zebrane w formie darmowych kursów …
Kiedy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu duża cześć klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. …
Czy transparentność to modny, pusty frazes, a może wartość, którą każda firma – bez względu na wielkość – powinna wcielić w życie? Dziś na blogu o różnych jej definicjach, powodach popularności i przykładach prosto z biznesu – w tym również o naszym autorskim narzędziu SEO Extranet. Transparentność i jej definicja Według internetowego wydania słownika PWN …
W ciągu ostatnich lat temat ochrony środowiska stał się jednym z kluczowych zagadnień, roztrząsanych w debacie publicznej. Nieuchronność korekty naszego postępowania dotyczącego odpowiedzialnego wykorzystania surowców, powoli przebija się do każdego aspektu życia, także do świata reklamy. Dzisiaj zarówno ogromne spółki, jak i drobne firmy, dokładają starań, by być eco-friendly. Swoją dbałość o ochronę środowiska mogą …
Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych usług i artykułów spowodowała, że każde przedsiębiorstwo chce teraz zaistnieć w sieci. Rzecz jasna, samo założenie strony firmowej nie oznacza, że klienci do nas trafią – istotna jest wszak widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Wiele małych przedsiębiorstw, działających jedynie na niewielkim obszarze …
Jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów – to znane chińskie powiedzenie. Potwierdza się ono także w reklamie, która od lat korzysta z siły wizualnych środków przekazu. Zaczynano od zdjęć, jednak razem z rozwojem techniki i zwiększeniem dostępu do kina, a potem telewizji i internetu, powoli zaczęły wypierać je filmy. Obecnie filmy stanowią jeden trzonów …
Akcje marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na utworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, z reguły poszukują wsparcia u agencji reklamowych. Co można powierzyć agencji reklamowej? Agencja …