Audyt Google Ads i jego możliwości

Większość przedsiębiorców, bez względu na uzyskiwane obecnie wyniki, zadaje sobie pytanie czy da się z naszej kampanii wyciągnąć coś więcej. Audyt Google Ads powinien skutkować opisanymi w merytorycznej formie możliwościami, plusami i minusami bieżącej kampanii, przedstawiać listę obecnych braków ale także opisywać te elementy, które zostały poprawnie wdrożone. Jednocześnie w zdecydowanej większości przypadków dotyczy to …

PBN a link building – wizytówki NAP oraz publikacje z linkiem kanonicznym

Żeby odbiorca odkrył twoją działalność musisz nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy regularnie publikowane są na niej kolejne fachowe i przydatne dla klienta artykuły. Jednak nie wolno także lekceważyć tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków …

Czym jest indeks FOG i jak pisać, by tekst był czytelny, zrozumiały oraz przystępny?

Jeśli regularnie czytasz nasz blog, zapewne doskonale wiesz, że często podkreślamy, jak ważne jest, aby tekst był przystępny i zrozumiały dla odbiorcy. Ale czy wiesz też, że przystępność tekstu można zmierzyć? Istnieje na to wzór matematyczny – indeks FOG. Indeks czytelności FOG – co to takiego? Indeks czytelności FOG to wskaźnik przystępności tekstu. Obliczany jest …

Google Internetowe Rewolucje – jak wygląda kurs i czy warto z niego skorzystać?

Czy można zdobyć rzetelną wiedzę za darmo? Od czego zacząć, gdy chcesz poznać marketing internetowy? Wiedziałeś o tym, że Google stworzył w tym celu platformę edukacyjną? Przeczytaj, czy warto skorzystać z kursu Google Internetowe Rewolucje. Google Internetowe Rewolucje – czym są? Google Internetowe Rewolucje to materiały edukacyjne nt. marketingu internetowego, zebrane w formie darmowych kursów …

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Kiedy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu duża cześć klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. …

Transparentny biznes i SEO to już nie moda a standard

Czy transparentność to modny, pusty frazes, a może wartość, którą każda firma – bez względu na wielkość – powinna wcielić w życie? Dziś na blogu o różnych jej definicjach, powodach popularności i przykładach prosto z biznesu – w tym również o naszym autorskim narzędziu SEO Extranet. Transparentność i jej definicja Według internetowego wydania słownika PWN …

Nie tylko ołówki i długopisy – o eko gadżetach reklamowych

W ciągu ostatnich lat temat ochrony środowiska stał się jednym z kluczowych zagadnień, roztrząsanych w debacie publicznej. Nieuchronność korekty naszego postępowania dotyczącego odpowiedzialnego wykorzystania surowców, powoli przebija się do każdego aspektu życia, także do świata reklamy. Dzisiaj zarówno ogromne spółki, jak i drobne firmy, dokładają starań, by być eco-friendly. Swoją dbałość o ochronę środowiska mogą …

Jak promować lokalne sklepy i usługi w sieci? Pozycjonowanie firm z Krakowa

Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych usług i artykułów spowodowała, że każde przedsiębiorstwo chce teraz zaistnieć w sieci. Rzecz jasna, samo założenie strony firmowej nie oznacza, że klienci do nas trafią – istotna jest wszak widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Wiele małych przedsiębiorstw, działających jedynie na niewielkim obszarze …

Produkcja filmów jako element działań marketingowych

Jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów – to znane chińskie powiedzenie. Potwierdza się ono także w reklamie, która od lat korzysta z siły wizualnych środków przekazu. Zaczynano od zdjęć, jednak razem z rozwojem techniki i zwiększeniem dostępu do kina, a potem telewizji i internetu, powoli zaczęły wypierać je filmy. Obecnie filmy stanowią jeden trzonów …

W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej

Akcje marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na utworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, z reguły poszukują wsparcia u agencji reklamowych. Co można powierzyć agencji reklamowej? Agencja …