Custom publishing jest to specjalne narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się prac związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji publikowania następnych numerów istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing konkretniej
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zaliczają się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi,
- książki,
Cele custom publishingu
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości kontraktów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Dane teleadresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]