Google Partner – jakie firmy mogą go uzyskać?

Google AdWords jest wymieniany wśród najefektywniejszych technik pozwalających na reklamę w sieci. Polega na wyświetleniu użytkownikom płatnych linków o treści dopasowanej do konkretnego zapytania i potrafi zwiększyć zyski nawet o ponad połowę, jeśli strategia AdWords zostanie odpowiednio poprowadzona. Wbrew temu, co sądzi wielu z nas, opracowanie skutecznej strategii AdWords to rzecz dla doświadczonych specjalistów i bez właściwych kwalifikacji okaże się niemal niewykonalne. Dobrze więc zlecić to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie jest to trudne – wystarczy tylko dowiedzieć się, czy konkretna firma zdobyła tytuł Google Partner.

Google Partner – co to jest?

Google Partner to system, jaki internetowy gigant przygotował, chcąc zagwarantować klientom zamawiającym AdWords fachową obsługę. Polega on na przyznaniu firmom reklamowym odpowiednich wskazówek, z którymi mogą one opracować efektywne strategie dla swoich klientów. Żeby firma uzyskała tytuł Google Partner, jej specjaliści muszą mieć certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama musi udowodnić biegłość w zarządzaniu funduszami AdWords. Google nadaje certyfikat Google Partner firmie SEO jedynie po dokładnym jej sprawdzeniu. Co więc oznacza on dla zamawiających?

Google Partner – czemu jest to ważne?

Certyfikat Google Partner świadczy o tym, iż specjaliści z danej firmy posiadają kwalifikacje, które umożliwiają dobór odpowiednich taktyk w trakcie prowadzenia kampanii. Poprzez Google Partner zyskujemy też pewność, że agencja, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do różnych nowinek oferowanych przez internetowy koncern, a jej specjaliści biorą udział we wszystkich kursach prowadzonych przez Google, a także korzystają z jego wsparcia technicznego.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]