Opracowano wiele technik promocji przedsiębiorstwa. Większość z nich zdaje egzamin jednak wyłącznie w określonych sytuacjach, zaś ich zastosowanie powinno być właściwie uzasadnione. Niezależnie od tego, w której branży działa nasza firma, upominki oraz odzież reklamowa (na przykład t-shirty, czapki z daszkiem oraz torby) zazwyczaj dają dobre skutki. Nie ma w tym rzecz jasna nic dziwnego, bo klient, który otrzyma podobny upominek z pewnością wyrobi sobie pozytywną opinię o firmie. Odzież reklamowa okaże się również pomocna w czasie targów – jeśli zadbamy o to, aby logo było właściwie pokazane, pracownicy, którzy je ubiorą, będą lepiej widoczni i zapewne zachęcą do odwiedzenia stoiska ewentualnych klientów.
Odzież reklamowa z nadrukami
Jako iż najważniejszymi częściami odzieży reklamowej są emblematy, jej wytwórcy szczególną uwagę przykładają do opracowania metod pozwalających na wykonanie wytrzymałych nadruków. W razie t-shirtów z bawełny dobre rezultaty daje wykorzystanie haftu, bo nie traci on typowych dla niego zalet nawet po setnym praniu. Równie często stosowanymi technikami są sitodruk i tampodruk, które doskonale nadają się do nanoszenia nadruków na zwykłe koszulki czy smycze dla komórek. Coraz częściej przy tym wytwarza się odzież reklamową zupełnie odmienną od lubianych koszulek.
Odzież reklamowa na wyjątkowe imprezy
Zdarza się niekiedy, że zwykła odzież reklamowa z firmowymi nadrukami nie przynosi oczekiwanych rezultatów – między innymi w czasie targów w niektórych branżach. W podobnych sytuacjach dobrze zdecydować się na odzież reklamową wyjątkowego przeznaczenia. Jej wytwórcy nierzadko proponują również szycie specjalnych ubrań. Są to na przykład stroje zwracające uwagę na kulturę kraju, z którego wywodzi się firma, jej maskotka lub jej flagowe produkty – zwłaszcza, jeśli działa ona w sektorze spożywczym. Taka postać promocji jest rekomendowana również dla marek promujących się w marketach lub podczas festynów.