Jak wygląda dobrze zaprojektowana ulotka?

Czym jest ulotka reklamowa?

Ulotka reklamowa jest idealnym sposobem na zachęcenie klientów, aby skorzystali z usług danego przedsiębiorstwa. Powinna być atrakcyjna i ciekawa wizualnie, aby być skuteczną. Zawiera zazwyczaj najistotniejsze dane, konieczne do poinformowania ewentualnego klienta o usługach firmy.

Zasady projektowania ulotek

Krótkie jest życie wielu drukowanych ulotek. Często zostają wrzucone do kosza, zaraz po ich wręczeniu. Występuje wiele czynników, decydujących o tym, czy ulotki nie spotka podobny los. Wybór najlepszego papieru jest pierwszym z nich. Papier nie może być złej jakości, aby od razu nie odstraszyć klienta. Powinno się dogłębnie przemyśleć treść ulotki, tzn. wielkość i ilość tekstu oraz czy jest on dla adresata rzeczowy i zrozumiały. Oczywiście nie można zapomnieć o rozmieszczeniu tekstu na ulotce oraz odpowiedniej oprawie graficznej, tzn. doborze tła oraz umieszczeniu grafik i loga. Wskazane jest, żeby projektowanie oraz skład tego popularnego medium reklamowego zlecić doświadczonym grafikom.
Odpowiednio zaprojektowane ulotki reklamowe gwarantują znaczne zyski firmie. Są one idealnym sposobem na dotarcie do wielkiej ilości klientów w niewielkim czasie.