Odpowiednio opracowane działania promocyjne są najważniejsze dla sukcesu najróżniejszych biznesów. Do każdego z nich powinniśmy zastosować właściwe metody, jednak upominki reklamowe zdają egzamin w najróżniejszych branżach. Nie może to zaskakiwać – klient, który dostanie drobny prezent na pewno pozytywnie zapamięta firmę. Upominki reklamowe przybierają najróżniejsze formy – od notesików, przez bidony, aż po popularne t-shirty z nadrukiem z logo firmy. Dobrze jednak zadbać nie tylko o to, by rozdawane kontrahentom rzeczy były najwyższej jakości oraz nie uszkodziły się po normalnym użyciu, lecz również o to, żeby widniejące na nich nadruki były profesjonalnie wykonane.
Rodzaje nadruków reklamowych
Typ nadruków zależny jest od materiału, z którego wykonany jest upominek. Na rzeczach wykonanych ze szkła zwykle stosuje się sublimację, natomiast do tworzyw syntetycznych czy z metalu świetnym pomysłem będzie tampodruk, gdzie by wydrukować nadruki wykorzystuje się waciki z naniesionym logiem. W razie metalowych gadżetów często stosowany jest także grawer, gwarantujący wysoką wytrzymałość. Sporym zainteresowaniem cieszy się również sitodruk, który szczególnie dobrze zdaje egzamin przy drukowaniu bidonów oraz CD-ROM-ów. Na koszulkach czy torbach wykorzystuje się ponadto haft.
Nadruki na gadżetach – kto je zrobi?
Trwałość nadruków reklamowych, jak łatwo się domyślić, zależna jest w szczególności od tego, komu zlecimy ich przygotowanie. Przed wyborem warto sprawdzić, czy dana drukarnia prócz wykonania nadruków proponuje też uzupełniające usługi – na przykład ich zaprojektowanie. By przekonać się, czy z oferty firmy będziemy zadowoleni, dobrze też sprawdzić jej portfolio oraz znaleźć opinie o niej w sieci. Doskonałym rozwiązaniem okaże się oprócz tego powierzenie wykonania kilku egzemplarzy testowych – w ten sposób wcześnie wykryjemy ewentualne błędy i w porę zlecimy korekty.