Projekt gazety. Uzyskaj kompleksową pomoc specjalisty w tej dziedzinie
Gazeta korporacyjna to znakomita forma komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale także działanie marketingowe. Zastanówmy się więc, jakie materiały można umieścić w takiej gazetce i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – działanie promocyjne
Korporacyjny biuletyn może pełnić 2 funkcje. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – informowanie o zdobytych nagrodach, chwalenie się ponadprzeciętnymi wynikami, rozmowy z przodującymi pracownikami. Takie gazetki mają ogromny wpływ na funkcjonowanie całej firmy, bowiem świetnie zagrzewają do pracy załogę. Dzięki temu podwładni bardziej angażują się w życie firmy, czują więź z zespołem, a ich codzienne powinności zapewniają im większą dawkę satysfakcji. Statystyki wskazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy czują odpowiedzialność za wytwarzane artykuły, wzrasta też jakość usług. Ogromnym atutem jest także likwidowanie szumów komunikacyjnych między działami, które bywają częstą przyczyną nieporozumień w wielu korporacjach. Firmowy biuletyn gwarantuje też stuprocentową transparentność planów firmy.
Projekt gazety – spełniaj cele marketingowe
Oczywiście firmowy biuletyn to również niezastąpiona metoda marketingowa. Magazyn dociera do czytelników takich jak: usługobiorcy, media, potencjalni inwestorzy, przyszli pracownicy. Korporacyjny biuletyn dzięki temu reklamuje działania naszej firmy, podnosi wyniki sprzedażowe oraz stanowi świetny filar profesjonalnego public relations. Planując wydawanie gazety firmowej musimy najpierw zaangażować redaktorów i zaprojektować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami doświadczonych podmiotów (np. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zatroszczą się o kwestie techniczne. Dzięki temu firmowy biuletyn na pewno spełni swoje zadanie.
Dane teleadresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]