W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej

Agencja reklamowa Kraków. Kompleksowa pomoc profesjonalistów

Akcje marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na utworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, z reguły poszukują wsparcia u agencji reklamowych.

Co można powierzyć agencji reklamowej?

Agencja reklamowa to grupa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w internecie (kanały social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio użyte w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, plakatów, folderów czy stoisk targowych. Agencja marketingowa napisze także przyciągające, unikatowe artykuły na stronę internetową zleceniodawcy, a także zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak np. Instagram, Facebook lub Twitter.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Jednak nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się promocją. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, spotkań z klientami bądź konferencji wymagających na ogół drobiazgowego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie niezawodnej oraz zżytej ze sobą ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu szkoleń albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do jak największego grona doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to przekazanie wszelkich działań marketingowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]