Spacery Google to ciesząca się niezwykłą popularnością forma przeglądania różnego rodzaju miejsc. Bez wysiłku w kilka minut przenosimy się tak m.in. na ulice Londynu czy do dalekiego Phi Phi w Tajlandii, żeby na własne oczy zobaczyć rajskie krajobrazy. Dzięki temu sposobowi możemy nie tylko turystycznie zwiedzać odległe zakątki świata, ale także przygotować spacer Google po naszej firmie czy hotelu oraz prezentować je potencjalnym klientom. Utworzenie takiego wirtualnego spaceru nie jest ani ani kosztowne, ani trudne, natomiast prezentuje się niezwykle efektownie i jest skuteczne z biznesowego punktu widzenia. Czym generalnie są wirtualne spacery Google? Czemu warto je wykorzystywać do reklamy?
Spacer Google — Google Street View
Spacer Google to opcja pozwalająca zdalnie odwiedzać lokalizacje na całym świecie. Polega on na tym, iż Google robi fotografie sferyczne (360 stopni) danego punktu, a następnie łączy je i udostępnia na Mapach Google. Dzięki temu, po wejściu na daną lokalizację, możemy rozglądać się dół i w górę, na boki, jak również możemy samodzielnie decydować, w którym kierunku chcemy patrzeć. Daje to sposobność do dokładnego przyjrzenia się tej lokalizacji, zupełnie jakbyśmy się tam rzeczywiście znajdowali. Możemy również przechadzać się po okolicy i docierać do sąsiednich lokalizacji — wciąż patrząc w dowolnym kierunku i obserwując otaczającą nas rzeczywistość.
Czym jest spacer Google po firmie?
Ciekawą i zyskującą popularność usługą jest opracowanie wirtualnego spaceru po naszej restauracji, hotelu czy firmie. W przeciwieństwie do Google Street View, to my angażujemy fotografa, który po przybyciu na miejsce sporządza zdjęcia naszej nieruchomości, a następnie składa je w wirtualny spacer. Koszt usługi to około kilkuset złotych (jest to zależne przeważnie od wielkości nieruchomości) i zajmuje od kilkudziesięciu minut do nawet kilku godzin. Utworzony wirtualny spacer VR możemy udostępnić w wizytówce firmy w Google Maps obok tradycyjnych fotografii i umożliwić aktualnym i nowym klientom zwiedzanie naszej firmy, tak samo jak odwiedzają np. interesujące miejsca w Google Street View. Samo umieszczenie wirtualnego spaceru jest łatwe, nie ma konieczności wnoszenia opłaty za jego udostępnienie w wizytówce, nie licząc rzecz jasna opłat za jego wykonanie, a spacer taki możemy także umieścić na naszej firmowej witrynie.
Czy opłaca się stworzyć wirtualny spacer 360 stopni po naszej firmie?
Wirtualny spacer Google to fantastyczny sposób pozwalający na odwiedzenie danego miejsca przez przyszłego klienta. Bez wątpienia warto przygotować taki spacer w naszej firmie w celach marketingowych. Internauci, poznając nasz pensjonat, biuro czy mieszkanie do wynajęcia pozyskają mnóstwo przydatnych informacji, które pozwolą im zdecydować się na skorzystanie z naszych usług. Uznają nas też za profesjonalną markę. Spacer Google warto wykonać nie tylko dla dla klientów, ale także i dla kandydatów do pracy – o ile rzecz jasna chcemy zainteresować pracowników atrakcyjnymi warunkami pracy. Osoby, które uprzednio poznają zdalnie standardy danej firmy, o wiele chętniej podejmą z nią współpracę. Spacer Google pomaga w pozycjonowaniu witryny i promowaniu naszego biznesu w Google Maps. Spacery Google przeglądać na wszelkich urządzeniach, także tych mobilnych.
Dane teleadresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]