Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych imprez, a dodatkowo, dzięki szybkiemu montażowi i mobilności, wykorzystuje się je np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być odpowiednio dobrany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

Producenci oferują różne warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, aczkolwiek ich mobilność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich znacznie droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.

Pawilon handlowy – czemu warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się sporą trwałością, będąca wynikiem zastosowania do ich produkcji najwyższej klasy materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, wykazują odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie prawidłowo konserwowany, posłuży wiele lat – również przy intensywnej eksploatacji.