Świetna lokalizacja, niewielkie opłaty i duże wnętrze… Może się zdawać, iż to idealne mieszkanie, ale dotarcie do kupca nie jest proste. A jeśli już ktoś zechce je kupić, kłopotem staje się cena, gdyż ta proponowana przez klienta nas nas satysfakcjonuje. Gdzie tkwią przyczyny takich sytuacji? Może powodem są nieodpowiednie zdjęcia, które opublikowałeś w ofercie? A może design pomieszczeń, który powoduje, iż lokum nie zachęca potencjalnych kupców? Jeśli tak, warto poznać korzyści, które daje Ci tzw. home staging. Na jakich zasadach on polega?
Home staging – czym jest?
Home staging, jak łatwo stwierdzić, opiera się na przygotowaniu wnętrz przed jego zbyciem. Dzięki temu jego aranżacja spełni oczekiwania sporej liczby nabywców – zaś to pozwoli nam na szybkie zakończenie sprzedaży za satysfakcjonującą nas kwotę. Home staging skupia się na początkowym wrażeniu klienta. Według statystyk o tym, czy zainteresuje go nasze mieszkanie decyduje jedynie 30 sekund – powinniśmy więc przedstawić mu odpowiednie fotografie atrakcyjnie zaaranżowanego wnętrza.
Plusy home stagingu
Zaletą home stagingu okazuje się zwłaszcza mała cena w porównaniu z możliwymi profitami – na pojedynczą poradę wydamy niewiele, zaś możemy zyskać tak aż do dziesięciu tysięcy zł na stawce sprzedaży domu. Nabywcy częściej kupują domy już urządzone. Jest to bowiem z ich strony rozwiązanie o wiele bardziej komfortowe oraz – co najistotniejsze – mniej kosztowne.